Dobro naszych Pracowników i Klientów jest naszym priorytetem, dlatego zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, by zadbać o nich w czasie epidemii.
Co udało nam się zrobić?
Przed zamknięciem klubów:
- Zakupiliśmy żele antybakteryjne do recepcji klubów (łącznie ponad 220 litrów).
- Zwiększyliśmy zakres dezynfekcji maszyn i miejsc, z którymi mają kontakt dłonie (klamki, krany) poprzez dodatkowe godziny pracy personelu utrzymującego czystość i poprzez zastosowanie odpowiednich środków dezynfekujących.
- Informowaliśmy Pracowników i Klientów o podstawowych zasadach higieny – opublikowaliśmy ponad 20 filmów, w klubach pojawiła się instrukcja dbania o higienę w ilości ponad 100 sztuk.
- Wyposażyliśmy kluby w dodatkowe płyny do dezynfekcji maszyn i papier.
- Wprowadziliśmy dodatkowe procedury higieniczne wśród naszych Pracowników.
- Wprowadziliśmy możliwość bezpłatnego zawieszenia karnetu na 14 dni.
- Zmieniliśmy sposób wejść do klubów tak, żeby unikać bezpośredniego kontaktu pomiędzy Klientem a Pracownikiem.
- Odwołaliśmy zajęcia grupowe.
- Wprowadziliśmy możliwość bezpłatnego zawieszenia karnetu na 14 dni.
A po zamknięciu klubów działamy jeszcze mocniej!
- Na Facebooku rozpoczęliśmy akcję #trenujwdomu, by zadbać o formę naszych Klientów i pozostać z nimi w kontakcie. W jej ramach organizujemy codzienne bezpłatne transmisje treningów na żywo.
- Udostępniamy gotowe filmy z treningami, przygotowane przez naszych instruktorów oraz filmy edukacyjne zrealizowane przez Pawła Głuchowskiego.
- Publikujemy treningi przygotowane przez naszych instruktorów i ich dzieci.
- Nasi trenerzy prowadzili bezpłatne konsultacje online przez Google Hangouts
- Ruszyliśmy z transmisją treningów premium na platformie Gymsteer – można z nich skorzystać w ramach karnetu #trenujwdomu na 7 dni lub jednorazowego wejścia.
- Oferujemy sprzedaż planów treningowych, przygotowanych przez naszych wykwalifikowanych trenerów, których znacie z klubów Fitness Platinium.
- Zorganizowaliśmy wielką przebieraną domówkę DISCO PONAD WSZYSTKO, czyli maraton fantastycznych treningów na żywo z naszymi instruktorami. Oj, działo się!
- Otworzyliśmy wypożyczalnię sprzętu i akcesoriów fitness dla naszych Klientów.
- Przygotowaliśmy dla naszych Klientów wyjątkowy Bon Przepotężny – za cenę 169 zł zyskują pakiet atrakcji w cenie 595,98:
- 250 zł do wykorzystania na poczet zakupu kolejnych karnetów po ponownym otwarciu klubów
- 3 wejścia GRATIS do saunarium o wartości 90 zł (do wykorzystania w ciągu 30 dni od otwarcia saunarium)
- 3 wejścia GRATIS do studia butikowego przy Cystersów na trening EMS o wartości 180 zł (do wykorzystania w ciągu 30 dni od otwarcia studia)
- 2 tygodnie GRATIS dostępu do zajęć fitness na platformie Gymsteer o wartości 39,98 zł (do aktywowania w ciągu 72 godzin od zakupu Bonu Przepotężnego, do wykorzystania w ciągu 14 dni).
- dwie jednogodzinne wejściówki do Centrum Zabaw Akukuu do wykorzystania w dowolny dzień tygodnia, o wartości 36 zł (do wykorzystania w ciągu 30 dni od otwarcia Akukuu)
- Wystartowaliśmy z wyjątkowym #trenujwdomu Challange! Osoby, które dołączą do wyzwania zbierają punkty za różne aktywności i zdobywają nagrodę w postaci smart bransoletki Fitness Platinium.
Dodatkowo:
- Przygotowaliśmy petycję o udzielenie wsparcia przedsiębiorcom z branż dotkniętych skutkami wprowadzenia stanu zagrożenia epidemicznego, w szczególności branży fitness – znajdziesz ją tutaj: https://secure.avaaz.org/pl/community_petitions/prezes_rady_ministra_mateusz_morawiecki_apel_do_premiera_pomozmy_firmom_zamknietym_z_powodu_koronawirusa/
- Rozpoczęliśmy akcję #odwieszamkarnet, w ramach której nasi Klubowicze mogą odmrozić swoje karnety, by wesprzeć nas w czasie, gdy kluby są zamknięte.
- Prezes Zarządu, Bartosz Gibała napisał cztery listy opisujące aktualną sytuację i podsumowujące nasze działania – opublikowaliśmy je w naszych mediach społecznościowych.
- Podjęliśmy współpracę z Wisłą Kraków SA – piłkarze otrzymali od nas rowerki stacjonarne i piłki fit ball do treningów w domu.
- Piłkarzom Wisły Kraków wypożyczyliśmy m.in. sprzęt do treningu wytrzymałościowego. Dzięki tej partnerskiej współpracy zawodnicy mają zapewnione profesjonalne akcesoria do ćwiczeń w warunkach domowych. Ułatwi im to zachowanie sprawności fizycznej oraz pozwoli odpowiednio przygotować się do dalszej części rozgrywek.
Wiemy również, że niesienie pomocy innym ma olbrzymie znaczenie, szczególnie w ten trudny czas. Liczy się każdy gest dobroci, dlatego podejmujemy szereg działań, które pozwalają nam wesprzeć tych najbardziej potrzebujących:
- Dostarczyliśmy 1890 litrów wody dla Szpitala Śląskiego w Cieszynie, Pogotowia Ratunkowego oraz na most w Boguszowicach, gdzie Polacy po kilkanaście godzin czekają na powrót do kraju.
- Podopiecznym Domu Spokojnej Jesieni przekazaliśmy chusteczki dezynfekujące i 300 litrów płynu dezynfekującego, dwa telewizory, rowerek stacjonarny, 65 opakowań witamin dla seniorów, 10 opakowań kart do gry oraz 10 sztuk szachów.
- Naszym Klientom umożliwiliśmy zakup gadżetów Fitness Platinium online, a 20% środków uzyskanych ze sprzedaży przekażemy na Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie.
- Szpitalowi Uniwersyteckiemu w Krakowie przekazaliśmy 150 litrów płynu dezynfekującego
- Przyłączyliśmy się do akcji „Maseczki dla krakowskich medyków” – do szwalni Teatru Słowackiego przekazaliśmy 200 m b. materiału oraz druciki i tasiemki.
- Wsparliśmy pracowników Szpitala w Rudzie Śląskiej poprzez przekazanie im 500 trzymiesięcznych karnetów do sieci klubów Smart Gym.
- Troszczymy się również o tych najmniejszych, czyli o gołębie, poprzez dokarmianie ich na krakowskim rynku w ten trudny czas.