Jesteście ciekawi, co u nas słychać?

Zobaczcie, co działo się przez ostatnie tygodnie i jak sieci Fitness Platinium oraz Smart Gym poradziły sobie w czasie epidemii.

Zadbaliśmy o higienę w naszych klubach przed zamknięciem. O naszych działaniach więcej dowiecie się tutaj.

Przygotowaliśmy petycję o udzielenie wsparcia przedsiębiorcom z branż dotkniętych skutkami wprowadzenia stanu zagrożenia epidemicznego, w szczególności branży fitness – znajdziecie ją tutaj.

Już od pierwszych dni wiedzieliśmy, że to szczególny czas, w którym chcemy pomagać. O naszej działalności charytatywnej przeczytacie tutaj.

Rozpoczęliśmy akcję #odwieszamkarnet, w ramach której nasi Klubowicze mogą odmrozić swoje karnety, by wesprzeć nas w czasie, gdy kluby są zamknięte. Umożliwiliśmy również wypożyczenie sprzętu z naszych klubów, by czas przymusowej izolacji był bardziej znośny. O wszystkich naszych działaniach dla Klubowiczów przeczytacie tutaj.

Ruszyliśmy z kampanią #trenujwdomu. Jej częścią są filmy z treningami do wykonania w domu, przygotowane przez naszych instruktorów. O szczegółach dowiecie się tutaj.

Prezes Zarządu, Bartosz Gibała napisał pięć listów opisujących aktualną sytuację – opublikowaliśmy je w naszych mediach społecznościowych. Ich treść możecie przeczytać tutaj.

Zadbaliśmy o Wasz humor! Jako pierwsza sieć w Polsce na naszych kanałach social media zorganizowaliśmy Wielką Domówkę i dwa koncerty! Dowiedzcie się więcej tutaj.